2009. február 19., csütörtök

Activity a Hal a tortánban Senorita Szöszinél



A szőkeség nagymamájával főzött!
Hal a tortán: Hargitai Bea otthonában is folytatódik a románc?

A Hal a tortán csütörtöki szakácsa Senorita Szöszi, azaz Hargitai Bea. A modell menüsorának elkészítését nem bízta a véletlenre. Bea ugyanis nagymamáját hívta segítségül, aki boldogan vállalta a feladatot.

A csütörtökre talán már megunt menüsort ivós activity követte, ami csak fokozta az egyébként sem rossz hangulatot. Hargitai Bea nem túl gyakran ragad fakanalat, de a Hal a tortán kedvéért úgy gondolta, újra főzésre adja a fejét.

A heti menüt a modell nagymamájával közösen készíti el.

- "Nem nagyon szoktunk közösen főzni, inkább csak nézni szoktam, ahogy a nagyi főz." - mesélte Hargitai Bea.

- "Számomra ez ugyanolyan kihívás volt, mintha az általam kitalált ételeket kellett volna elkészíteni, nem vagyok nagy szakács. A tészta gyúrást is a nagyira hagytam, neki úgyis gyakorlata van benne." - tette hozzá a modell.

Bea a társaság tagjait csak futólag ismerte, de bevallotta, a héten nagyon jól összerázódott a társaság, hiába áll teljesen különböző természetű emberekből.

- "Nagyon jól éreztem magam. Activityztünk is az estémen, bár én nem nagyon szoktam, de vicces és szórakoztató volt." - mondta Hargitai Bea, aki a többiekkel együtt minden rossz megfejtés alkalmával lehajtott egy röviditalt, de ez már tényleg csak Hal a tortán!



Forrás: bulvar.ma.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO