2009. február 2., hétfő

Zana Józsefnél fagyasztott dolgok szóba se jöhetnek!



A sztár a vacsora alatt Tamarának udvarolt!
Hal a tortán: Zana József: Mindkét feleségemet én tanítottam főzni!

A Hal a tortán adásában ismét színes társaság gyűlt össze. Hétfőn Zana József, Ganxsta Zolee édesapja látta vendégül Bencsik Tamarát, Geronazzo Máriát, Palcsó Tamást és Szaszát.

A színész gyakorlott szakácsnak bizonyult, fiának lenne mit ellesnie tőle. Zana József a vacsora alatt Tamarának udvarolt, míg Máriával heves szóváltásokba keveredett.

Ganxsta Zolee a Hal a tortán adásaiban bebizonyította, semmi érzéke a főzéshez. Édesapja, Zana József ezzel szemben nagyon rutinosan mozog a konyhában.

- "Ha vendégek jönnek, nem esem kétségbe, mindent én szoktam főzni. Fagyasztott dolgok szóba sem jöhetnek, minden friss alapanyagokból készül." - mesélte a színész.

- "Mindkét feleségemet én tanítottam főzni. Az egyik már felejt, a múltkor voltam nála vendégségben és nem úgy sikerült az étel, ahogy tőlem tanulta." - vallotta be Zana József.

A színész többek között lecsóval és bóléval várta vendégeit. A terítésbe Ganxsta Zolee is besegített, sőt Tamaráékat ő fogadta az ajtóban.

- "Kicsit megijedtek a vendégek, amikor a fiam nyitott ajtót és azzal ugratta őket, hogy ma ő főzött." - emlékezett vissza Zana József.

- "Jó hangulatú este volt, a többiek is szimpatikusak voltak, egyedül Geronazzo Máriával nem jöttem ki. Folyamatosan beszólogattam neki, de azért jól éreztem magam." - vallotta be a színész, aki Bencsik Tamarának udvarolni kezdett, de ez már tényleg csak Hal a tortán.


Forrás: bulvar.ma.hu

1 Comentário:

Unknown írta...

Sztár? Ugyan ne vicceljünk! Ez egy kiöregedett szánalmas ripacs, akire legfeljebb a falu legöregebb asszonya emlékezhetne.
Még hogy vezető színész volt? A nagyszüleim színházi emberek voltak, Zanát semmire sem tartották. Most bemutatkozott, mint az ország legszánalmasabb, leghiúbb vén pojácája. Ja és a csáberőről: az unokakorú lányok visítva röhögnek az ilyen tolakodó festett fejű vén trotty majmokon. De egy ilyen sötét vénség még egy korban hozzáillő múmiának se kéne. Remélem, hogy soha, de soha nem látjuk többet a képernyőn!

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO