2009. február 4., szerda

Szasza "kalóz hajóra" várja a vendégeit ma este a Hal a tortán-ban



A Sex Action énekese nem ijedt meg a feladattól, hogy négy vendégét jól kell lakatnia. Szasza szerda este egymaga esett neki kalóz menüjének. A társaság jelmezekbe öltözött, a rocker pedig még egy Hal a tortán blues-zal is kedveskedett vendégeinek.

Szendrey Zsolt, ismertebb nevén Szasza estéjén minden a kalózok világát idézi. Az énekes - bármily meglepő - rutinosan boldogul a zöldségesben, a közértben és a konyhában is. "Szoktam főzni, nem idegen nekem a konyha. Általában úgy, mint a legtöbb pasi, amit találok otthon a hűtőben, abból kreálok valamit a haveroknak." - mesélte Szasza, aki titkos fűszerkeverékkel ízesítette kacsasültjét. A hosszas készülődés és főzés után Szasza igazi kalóznak öltözve várta vendégeit. "Gyerekkoromban indián mániás voltam, most meg kalóz. A Zorallban kalózzászlónk is volt, de egyébként is érdekel ez a világ, rengeteget olvastam róla." - vallotta be Szasza. - "A többiek partnerek voltak a beöltözésben. Mindenki aranyos és jó fej volt. Nagyon élveztem az estét, a fáradtság ellenére nagyon felpörögtem a vacsora végére." - mesélte az énekes, aki még egy dalt is írt a nagy vendégség alkalmából, de ez már tényleg csak Hal a tortán.

Forrás: holgyforum.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO