2009. február 18., szerda

Karda Beának Nádas György sietett a segítségére



Szerda este Karda Bea látta vendégül a Hal a tortán e heti szakácsait. Az énekesnő saját bevallása szerint nem egy konyhatündér, ritkán főz és megijedt attól, hogy wellington bélszínt kell készítenie.

Bea éppen ezért rutinosabb barátját, Nádas Györgyöt hívta segítségül. Az énekesnő a főzés helyett inkább azt tartotta szem előtt, hogy jó vendéglátó legyen.

Karda Bea nem egy konyhatündér, sajnálja az időt a főzésre, bár saját bevallása szerint egyre jobban kedveli a szakács-szerepet. „Néha jó főzőcskézni, de nem tartozik a kedvenc elfoglaltságaim közé. Éppen ezért megijedtem attól, hogy wellington bélszínt kell készítenem. Gondoltam, majd Nádas Gyuri barátom megment, hisz ő szeret főzni és jól is tud. Nem tudom, hogy mit kezdtem volna nélküle. Az biztos, hogy most először és utoljára készítettem wellington bélszínt.” – valotta be Karda Bea, aki tisztaság mániája miatt folyton törölgetett, takarított a főzés közben. – „Valahol jó volt, hogy adott menüt kellett készíteni. Például a hét végére annyi csoki szuflét ettem, hogy most egy darabig rá sem tudok nézni a csokira, pedig nagyon szerettem régen.” – tette hozzá az énekesnő.

Az ételek mellett Bea nagy hangsúlyt fektetett a jó hangulatra is. Az ABBA Mamma Mia című slágerére készült, a vendégekről szóló szöveget az énekesnő két barátnőjével adta elő. „Az énekstúdióm két növendékével, két barátnőmmel közösen találtuk ki az Ildikó Sisters nevű formációt. Az én második nevem Ildikó és őket is így hívják, innen ez a vicces név. Velük adtuk elő ezt a kifejezetten erre az alkalomra készült dalt, amire nagyon sokat készültünk.” – mondta Karda Bea, aki azt is elárulta, nagyon jól érezte magát a forgatás alatt.

Forrás: pophalo.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO