2009. február 17., kedd

Németh Lajost sodorták az események


Németh Lajos Hargitai Beát csókolta


Másodikként Németh Lajos küzdött meg a zöldségleves, a wellington bélszín és a csoki szuflé elkészítésével a Hal a tortánban. A TV2 meteorológusa L.L. Junior segítségét kérte a menü elkészítésében. A vacsora előtt a páros közös rap dallal lepte meg a társaságot, amely megalapozta a buli hangulatot.

Németh Lajos legutóbb egy héten főzött L.L. Juniorral, innen a barátság, ami megalapozta a mostani közös főzést. „Junior nagyon szimpatikus volt, ezért gondoltam, hogy ő segíthetne nekem.” – mesélte Németh Lajos. – „Nagyon nehéz ételeket kaptunk, nem is tudtam, hogy mi az a wellington bélszín vagy a csoki szuflé, de azért sikerült megküzdeni a feladattal.” – tette hozzá a meteorológus.


Az ételek mellett ezen az estén a bulizás kapott nagy hangsúlyt, kezdve Németh Lajos és L.L. Junior közös rappelésével. „Junior írta a dalt, de az előadásba már én is beszálltam. Persze nem vagyok profi rapper, énekelni sem tudok. Az egészben a kihívás tetszett, hogy ezt meg tudom-e csinálni.” – vallotta be a TV2 meterológusa, aki egy turistaházba hívta vendégségbe a társaságot. – „A hangulatot megalapozta a helyszín, hogy nem voltak szomszédok, akiket zavartunk volna. Éppen ezért lazult el teljesen a társaság, ami köszönhető a tulajdonosnak is, aki segített nekem a profi vendéglátásban. Én egyébként nem vagyok nagy bulizós, de a társaság nagyon jó volt és sodortak az események.” – mondta Németh Lajos.


Forrás: pophalo.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO