2009. február 9., hétfő

Sipos F. Tamás Trabanttal ment beszerezni a vacsorához való alapanyagokat


Az egykori Exotic frontembere Trabanttal indult el
Hal a tortán: Vadul fűszerezett este Sipos F. Tamással!

Trabanton szállni élvezet, ezt már rég megtanulhattuk Sipos F. Tamástól, a Hal a tortánban az is kiderül, hogy az egykori Exotic frontembere a konyhában is "kafán" érzi-e magát. Hétfő este ugyanis az énekes látta vendégül Onyutha Juditot, Novák Henit, Galla Miklóst és Kálloy-Molnár Pétert.

Egykori slágeréhez hűen Sipos F. Tamás Trabanttal indult bevásárolni. A kocsi lefulladt, az énekes fia, Dani mentette meg a helyzetet, aki betolja a piacara az autót. Tamás gyermeke a főzésben is kivette részét.

- „A fiamra bíztam az apróbb feladatokat, a kezem alá dolgozott. A tipikus férfi ételekben otthon vagyok, de ezen az estén szinte minden új volt nekem, amit elkészítettem, de nem idegeskedtem nagyon.” – vallotta be Sipos F. Tamás.

– „Átnéztem a recepteket, elméletben minden tiszta volt, de az ösztöneimre is hagyatkoztam. Nálam mindig az ízbőség a jellemző, vadul fűszerezek.” – tette hozzá az énekes.

A társaság már az első este összerázódott. A jó hangulatot csak fokozta Sipos F. Tamás rögtönzött mini-koncertje a Billy Idol Tribute Banddel.

- „Az alapvető szimpátia már az első percben megvolt a többiekkel, én nagyon jól éreztem magam. A zenekarommal igyekeztünk buli hangulatot teremteni a nappaliban.” – emlékezett vissza Tamás.

– „Bár én nem akartam elénekelni a ’Trabantot’, a többiek nyomásának engedve végül mégis sor került rá.” – mondta az énekes.


Forrás: bulvar.ma.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO