2009. február 5., csütörtök

Palcsó Tamás nagybátyját hívta segítségül



A Hal a tortán adásában sok megasztáros énekes megfordult már. Ezúttal a második széria ezüstérmesén, Palcsó Tomin volt a sor, hogy megmutassa, mennyire gyakorlott a konyhában.

A tini lányok kedvencéről hamar kiderült, nem egy rutinos szakács. Tomi persze mindent megtett, hogy a társaság jól érezze magát.

Palcsó Tomi szerette volna megmutatni, hogy ő mindent megtesz vendégeiért. Éppen ezért a menüt próbaként lefőzte, pontosabban próbálta megtanulni. „Nem vagyok nagy szakács, egy zacskós leves és egy rántotta talán nem okozna problémát, de nem szoktam főzni.” – mesélte Palcsó Tomi. – „Előző hétvégén főztem először és próbáltam megtanulni a fogásokat. A nagybátyámat hívtam segítségül, hogy ne vesszek el nagyon a részletekben és minden időre elkészüljön.” – vallotta be az énekes.

Zana József és Geronazzo Mária továbbra sem békül ki egymással, heves szóváltások tarkítják az esti programot. Palcsó Tomi egykori megasztáros énekes-társát, Pál Tomit hívta el, hogy közösen énekeljenek. Szasza egy kis gitározás erejéig be is száll a produkcióba. „Én nagyon jól éreztem magam, de nem bántam, hogy vége lett az estének, mert nagyon fárasztó volt az egész nap a bevásárlástól kezdve, a főzésen át a terítésig. Sok energiát elvett, hogy mindenre figyelnem kellett.” – mondta Palcsó Tomi.



Forrás: premierfilm.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO