2009. február 26., csütörtök

Nánási Pál a Hal a tortán-beli vacsorát csapatmunkában készítette


Csütörtök este Nánási Pali látta vendégül Ágnest, Vámos Vikit, Klapka Györgyöt és Maksa Zoltánt a Hal a tortán c. műsorban. A menü csapatmunka eredménye, ami a lányoknál nem arat osztatlan sikert, hiszen a főétel nyúl. A program is inkább a férfi vendégeknek kedvezett, hiszen a fotós táncos lányt hívott a vacsora mellé.

Nánási Pali hol máshol, fotó stúdiója közepén látta vendégül a Hal a tortán e heti szakácsait. "Úgy gondoltam, ez a helyszín jellemez engem igazán. Már sokszor szerveztünk ide 'céges' bulit, igaz, akkor 30-40 ember gyűlt össze, úgyhogy jobban betöltöttük a teret." - mondta Nánási Pali. - "A többieket talán meglepte a helyszín, de igyekeztem hangulatossá tenni a környezetet." - tette hozzá a fotós, akinek kamerája előtt 'nyuszi lányok' és hírességek tucatjai fordultak meg.

A fotós azt is elárulta, egyáltalán nem tud főzni, így munkatársait kérte meg, segítsenek neki. "Egyáltalán nem vagyok jó szakács, szinte semmit nem tudok elkészíteni. Ezért gondoltam, hogy megkérem az én kis csapatomat, a főzésben is segítsenek. Az ételek kiválasztásában kicsit próbáltunk a megszokott dolgoktól elrugaszkodni, így nyulat készítettünk, ami a lányoknak nem nagyon tetszett." - mesélte Nánási Pali, aki egyik fogásának az Ördög golyó nevet adta, mondván, kedves neki ez a név.

A fotós a programban is inkább Klapka Györgynek és Maksa Zoltánnak kedvezett. - "Kicsit tartottam a sztriptíz tánctól, de úgy oldottam meg az ültetésnél, hogy a lányok távolabb legyenek, hátha akkor jobban fogadják a dolgot. Kiderült, alaptalan volt a félelmem, mert elég jól reagáltak rá." - tette hozzá a fotós.


Forrás: holgyforum.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO