2009. február 27., péntek

Ágnes elérzékenyült Nánási ajándékától


A Hal a tortán hetének utolsó estéjén Ágnes látta vendégül a csapatot. Az énekesnő egész héten ügyesen titkolta, hogy egy igazi konyhatündér. Ágnes kenyérlángossal, hagymalevessel, rakott hústállal és háromféle desszerttel várta vendégeit.

Ágnes rutinosan a Nagycsarnokban vásárol be vacsorájához, az alapanyagokkal dugóba kerül, de a gyakorlat segíti az énekesnőt és nyolc karú polipként úrrá lesz a káoszon.
- A pénteki nap olyan tekintetben szerencsétlen, hogy addigra nagyon elfárad mindenki az éjszakába nyúló vendégségek miatt. A dugó miatt későn is kezdtem neki a főzésnek, kicsit szétestem, de sikerült mindent befejezni - mesélte Ágnes, aki saját bevallása szerint egyedül szokott főzni, senkit nem tűr meg maga mellett a konyhában, az az ő birodalma.
Mindig bőségesen főzök, nem szoktam számolgatni, hogy a vendégek akár tudjanak haza is vinni a finomságokból - tette hozzá az énekesnő, aki korábban már szakácsversenyt is nyert. Ezt is egész héten titokban tartotta, így csapattársai meg voltak győződve arról, hogy az énekesnő még egy rántottát sem tud elkészíteni egyedül.



- A társaság péntek estére teljesen összerázódott.
- A hét elején még mindenki idegen volt, de nagyon jól összebarátkoztunk, telefonszámot cseréltünk és a műsor felvétele óta is találkoztunk már - mondta Ágnes, aki Nánási Pali ajándékától sírva fakadt pénteken.
- Pali bekeretezett képeket hozott. Nagyon meghatódtam, mert tetszettek a fotók és olyan ritka az, hogy valaki ilyen figyelmes legyen. Az elmúlt tíz éves pályafutásom alatt rengeteg fotóssal találkoztam, temérdek mennyiségű kép készült rólam, de nagyon kritikus vagyok. Pali képei nagyon tetszettek és megérintett, hogy hihetetlen igényességgel bekeretezte nekem őket. Jól esik ránézni - emlékezett vissza az énekesnő.



Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO