2009. február 10., kedd

Onyutha Judit telefonon kért segítséget főzés közben



A Hal a tortán hetének második estéjén Onyutha Judit látta vendégül a csapatot. Az időjós egy repülőjárat ellátását varázsolta nappalijába hűen egykori munkájához. Judit stewardess múltját többen megirigyelték, Kálloy-Molnár Péter még biztonsági bemutatót is tartott a társaságnak.

Onyutha Judit kissé feledékenynek bizonyult. Bevásárolni ugyanis a gondosan összeírt lista nélkül ment el. Az időjós barátnőjével azonban gyorsan túllendült a kezdeti nehézségeken. "Kétségbe voltam esve a főzés előtti napokban, hogy mit-hogyan csinálok majd, de amikor ténylegesen neki kezdtem, örömteli izgalom lett úrrá rajtam." - árulta el Onyutha Judit. - "A gyerekek ott sürögtek-forogtak, de barátnőm, Anikó szerencsére abban is segített, hogy ez ne akadályozzon engem a munkában." - mondta a két gyermekes anyuka, aki főzés közben Szilárdtól kért telefonos segítséget. Judit stewardessnek öltözve várta vendégeit, akik meglepődve vették tudomásul, hogy a repülőgépeken megszokott módon kell elfogyasztani vacsorájukat. "A tálalás miatt adódtak apróbb gondok, például hiába tettem melegített tálcába az ételt, a leves kihűlt, mire mindenkinek kiszedtem." - vallotta be az egykori stewardess. - "Lehet, hogy így nem én szolgáltam fel a legszebben az ételeket, de úgy gondolom a hangulat egy ilyen estén fontosabb. Úgy vettem észre, mindenki érdeklődött. Kálloy-Molnár Péter még biztonsági bemutatót is tartott maszkkal, mentőmellénnyel." - mesélte Onyutha Judit.



Forrás: holgyforum.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO