2009. január 7., szerda

Bangó-buli lesz ma este!

A Hal a tortán idei versenyében harmadikként Bangó Marika ragadott fakanalat. Édesanyja győztes főzése után nem csoda, hogy rémálmokkal küzdött a sztárszakács. Szerencsére egy éjjeli bevásárlás után elkészült a menü, amely osztatlan sikert aratott.

Bangó Marika minden főzőtudománya ellenére rémálmokkal küzdött, így alvás helyett inkább bevásárolni indult férjével, Elemérrel. Az üres bevásárlóközpontban sikerült beszerezni a temérdeknyi hozzávalót.

- Nálunk tényleg családi hagyomány, hogy sok fogást készítünk. Igyekszünk mindig mindenki ízlésének megfelelő ételt az asztalra rakni. - mesélte az énekesnő. - Tejszínes ragulevessel, rántott brokkolival és gombával, bacon-be tekert tarja szeletekkel, sült oldalassal vártam a vendégeket. Lia kedvéért pedig még garnélarákos spagettit is készítettem, pedig én nagyon nem szeretem. - mondta Bangó Marika.




A desszert pedig meglepetés volt a javából. - Zárásként derelye került az asztalra, amit édesanyám készített. Az én meglepetésem ez volt a vendégeknek. Anyuval még énekeltünk is.- emlékezett vissza Bangó Marika. Az este így igazi buli hangulatban telt a tavalyi év nagy győztesével, Bangó Margittal közösen.


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO