2009. január 26., hétfő

Vujity Tvrtkonál folytatódnak az afrikai ízek


A sokat látott riporter elhozta Gambiát!
Hal a tortán: A csapat nem sejtette mi lesz Vujity Tvrtko-nál!

A Hal a tortán újabb hetének első estéjén a sokat látott riporter, Vujity Tvrtko fogadta az igen színes társaságot. A televízióshoz Pesuth Rita, Pirner Alma, Gergely Róbert és László Boldizsár érkezett.

A csapat nem sejtette, hogy afrikai ízekkel várja őket Vujity Tvrtko, aki az este folyamán hivatalosan is gambiai állampolgár lett. Vujity Tvrtko több riportjával, történetével okozott már meglepetést.




A Napló riportere a Hal a tortánban is meghökkentő menüvel készült, bár saját bevallása szerint számára teljesen természetesek az afrikai ízek.

- "Nekem egyértelmű volt, hogy gambiai ételeket készítek el nagyon jó barátom, Tessa segítségével. Sokszor voltam Afrikában, a legtöbbet ott tanultam az életről. Amióta Szamira is a családunk tagja, rendszeresen eszünk afrikai ételeket. Nekem ezek az egzotikus ízek már természetesek." - vallotta be Vujity Tvrtko, aki Bécsben szerezte be a nem mindennapi vacsora hozzávalóit.

A riporterről az is kiderült, nem a legrutinosabb szakács.

- "A kedvenc afrikai ételeimet készítettük el. Egyedül nem vállalkoztam volna rá, mert nem vagyok valami jó szakács. Természetesen egy-két alapvető dolgot el tudok készíteni, de inkább stratégiai szerep jut nekem a konyhában, nagyon jól kóstolok." - mesélte a Napló riportere.

Az estét afrikai zene tette teljessé, valamint Dr. Suha György, ENSZ nagykövet meglepetése.

Vujity Tvrtko ugyanis a lelki azonosulás után hivatalosan is gambiai állampolgár lett, de ez már tényleg csak Hal a tortán!

Forrás: bulvar.ma.hu


Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO