2009. január 22., csütörtök

Kiderül: Fekete Laci nemcsak enni tud, de főzni is

Vadas marhával várta vendégeit a sztár!
Hal a tortán: Fekete Laci csak enni tud vagy főzni is?

A Hal a tortán Afrika hetének záró estéjén Fekete Laci állt a tűzhely mögé. A nagyétkű sztárszakácsról kiderült, nem csak az evéshez, hanem a főzéshez is ért.

Igaz, a zöldségeket és a levest feleslegesnek tartja az erőművész, azért vendégeinek nem kellett hiányolni ezeket a fogásokat sem.

A Sztárok a fejükre estek csapata péntekre már túl volt a nyers fasírton, afrikai fogásokon, sült pisztrángon. Egyetlen kérdés maradt: Fekete Laci csak enni tud vagy főzni is.




- "Én nagyjából tizenöt húsz féle ételt el tudok nagyon finoman készíteni. Igaz, hogy évente csak egy-két alkalommal állok a konyhába, hogy én csináljak ebédet a családnak, de nem esek kétségbe, ha főzni kell. A fiam elkísért vásárolni, illetve segített előkészíteni az alapanyagokat, de mindegyik ételt én készítettem." - vallotta be Fekete Laci, aki első fogásnak levest tesz az asztalra, amiből ő nem eszik, hiszen felesleges ételnek tartja, hiszen az "csak víz".

A vendégek meglepődtek, hogy Laci készítette a menüt, melynek fő fogása vadas marha volt zsemlegombóccal.

- "Már gyerekkoromban ellestem egy-két fogást édesanyámtól és a nagymamámtól. Volt olyan, hogy 12 évesen én főztem ebédet, rakott palacsintát. Én úgy érzem, ízlett a vacsora Claudiáéknak, a zsemlegombócot külön megdicsérték." - mesélte Fekete Laci.


Forrás: bulvar.ma.hu


Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO