2009. január 29., csütörtök

A sztriptíz világbajnok férjével együtt készítette el az erotikus menüt


A sztriptíz világbajnok férjével együtt főzött!
Hal a tortán: Pirner Alma erotikus menüvel készült!

Csütörtök este a Hal a tortán adásában eddig nem látott, erotikus menüt készített Pirner Alma. A sztriptíz világbajnok férjével közösen próbált kifőzni finom és egyben izgató fogásokat. Természetesen a tánc sem maradhatott ki az esti programból.

A Hal a tortán csütörtök estéjén Pirner Alma nem mindennapi vacsorát talált ki vendégeinek.

- "Arra gondoltam, erotikus menüt állítok össze. Minden fogásban valamilyen afrodiziákum van." - mesélte a táncosnő.

- "Nagyon ritkán van időm főzni, rengeteget utazunk, jövünk-megyünk, de amikor van rá idő, akkor mindig közösen főzünk a férjemmel, így most is együtt készítettük a vacsorát." - mondta Pirner Alma.

A kaviáros lazac, a mézes csirke és az ananászos túrókrém után természetesen a tánc sem maradhatott el.



- "Három revü táncos gondoskodott a programról. Ritára is gondoltam, így a két lány mellé egy fiút is elhívtam." - mondta Alma.

- "Az egyik produkció láttán annyira meghatódtam, hogy elsírtam magam, gyönyörű volt." - emlékezett vissza a táncosnő, akinek világbajnoki ruháját egy óvatlan pillanatban László Boldizsár megszerezte.

A gyors átöltözést egyedi produkció követte, így mindenki új oldaláról ismerhette meg az énekest, de ez már tényleg csak Hal a tortán.

Forrás: bulvar.ma.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO