2009. január 28., szerda

Pesuth Rita meglepetésekkel várta vendégeit



A sportolónő még gyöngytyúkot is kergetett!
Hal a tortán: Pesuth Rita korcsolyával és szerb zenével készült

A Hal a tortán idei hetének harmadik estéjén a kemény ökléről is ismert Pesuth Rita bizonyított a konyhában. A sportolónő kergetett gyöngytyúkot, kevert krémet, sütött-főzött, szerb zenészt hívott az esti mulatozáshoz, valamint jégre tette a társaságot

Pesuth Rita gyakorlott szakács és semmitől sem riad vissza. Ő maga kergeti a levesbe szánt gyöngytyúkot és mindent megtesz, hogy vendégei jól lakjanak.

- "Szoktam főzni, de csak ritkán. Igaz, viszonylag korán, már tíz évesen elkezdtem egy-két apróságot ellesni a konyhában. Inkább egyszerűbb ételeket készítek, salátákat, tésztákat, most azonban leginkább a fiúk miatt bevállaltam bonyolultabb ételeket is, mint amilyen a kacsa." - vallotta be a kick-boksz világbajnok.

Pirner Alma, Gergely Róbert, László Boldizsár és Vujity Tvrtko azonban nem csak Rita főztjével ismerkedett meg szerda este.

- "Hintóztunk az erdőben, majd a nagy hidegben a kis Duna jegén korcsolyáztattam meg a társaságot. Elhívtam Sebestyén Julit, így egy igazi profival csúszhatott életében először Vujity Tvrtko." - mesélte Rita.



- "A másik meglepetéssel megvártam a desszertet. Egy nagyon jó barátomat, Kityót hívtam el, aki isteni harmonikás. Szerb zenét játszott, közösen énekeltünk, táncoltunk, nagyon jó hangulatú este volt." - emlékezett vissza a sportolónő.

Forrás: bulvar.ma.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO