2009. január 3., szombat

Nem is szakács a Hal a tortán szakértője!





Nem kíméli sztárjainkat a TV2 Hal a tortán című műsorának állandó szakértője. Legyen szó főzésről, terítésről vagy épp a konyhai eszközök használatáról, viccesen, de kíméletlenül lerántja a leplet a résztvevők bakijairól. Ami azért különösen érdekes, mert Sági Szilárd nem is szakács. Autószerelőnek tanult, bár végül sohasem dolgozott a szakmájában.

"Tizenkilenc évesen Spanyolországban Valenciában nyaraltam, amikor a rendőrség kerékbilincset rakott a kocsimra. Nem volt elég pénzem, hogy kiváltsam, így fogtam a gitáromat és énekelni kezdtem. Az emberek körbeálltak az utcán, és táncoltak. Ezek után hiába szabadították ki az autómat, maradtam Spanyolországban. Szedtem narancsot, gitároztam, végül vendéglátósnak álltam. A ranglétra aljáról kezdtem. Megtanultam a vendéglátás alapjait. A harmadik év végén üzletvezetőnek léptettek elő" - meséli Sági Szilárd, aki amikor hazajött, nem is gondolkodott másban, csak a vendéglátásban.

"Saját étteremet nyitottam. Egy szerény, spanyol stílusú, mediterrán hangulatú üzletet. Tudom, hogy sokkal többet is kereshetnék egy flancos hellyel. De a szívemhez ez áll közel. Persze mivel nem szakács a végzettségem, csak gasztrokibicnek nevezem magam. Imádok főzni és külföldön is mindig nyitott szemmel járok. Így próbálok mindenféle hasznos trükköt ellesni. Megjött a kedvem, hogy új ízekkel kísérletezzem, és a saját szájízem szerint főzzek a vendégeimnek."

Sági Szilárd két éve él párkapcsolatban. Nemrég barátnőjével Budapesten közösen vettek egy házat, amit most újítanak fel. Tervezik, hogy hamarosan gyermeket vállalnak, annak ellenére, hogy nincsenek összeházasodva.

"Nem feltétlenül kell házasság egy gyerekhez, és mi először inkább egy babát szeretnénk" - hangoztatja a gasztrokibic.


Forrás: stop.hu
Kép: tv2.hu


Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO