2009. január 14., szerda

Lakatos Krisztián és Fekete Dávid keményen osztja egymást

Egész héten feszült volt a hangulat a Hal a tortán forgatásán, ugyanis Lakatos Krisztián folyamatosan beszólogatott Fekete Dávidnak. Bár az énekesek a Megasztár döntője után kibékültek, most mégis úgy tűnik, Krisztiánnak továbbra is szúrja a szemét, hogy ő csak harmadik lett.




Krisztián azt mondta Dávidnak, hogy sz..ból nehéz várat építeni, mire amaz megkérdezte, hogy miért ilyen nagyképű. Majd megkezdődött az adok-kapok: „Krisztián: Te vagy a nagyképű. Dávid: Most is, hogy lehet ilyet mondani? Annyira gáz, hogy mindenkit osztasz. Téged senki sem oszt, de te mindenkit osztasz. Krisztián: De te miért osztasz engem? Hol élsz Te?… Győrben laksz, vagy Pesten? Dávid: Győrben. Krisztián: Maradj ott!”

Kettejük durva párbeszédét a két lány, Hien (14) és Soni a (18) próbálta csendesíteni. Néha a győztes, Király Viktor (24) is beszállt. Szerinte ez csak csipkelődés, bár mint mondta, néha azért tényleg feszültté vált a helyzet.

– Szerintem igazságtalannak tartja, hogy Dávid jutott a fináléba, ezért kóstolgatja. Először csak poénkodnak, de Dávid elég érzékeny, így hamar elfajulnak ezek a viccelődések – mondta Hien, aki ennek ellenére nem haragszik. – Én imádom őket, de néha nagyon gyerekesek, még akkor is, ha vicces ezt épp az én számból hallani.

Fekete Dávid próbálta viccként kezelni a dolgot. – Hát nem mindig esett jól, de aztán úgy könyveltem el magamban, hogy Krisztián a show miatt csinálja az egészet – zárta rövidre Dávid.

– Ez csak vérszívás, mindig ezt csináljuk. Lehet, hogy Dávid komolyan veszi, de én ezzel nem foglalkozom, mert nem gondolom komolyan – védekezett Lakatos Krisztián.

Forrás: blikk.hu




Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO