2009. január 8., csütörtök

Erik horvát vacsorája



Csütörtökön Skrapits Erik látta vendégül a Hal a tortán első 2009-es csapatát. A No Thanx énekese jellegzetes horvát ételekkel próbálta lenyűgözni Kustánczi Liát, Bangó Marikát, Ásós Attilát és a mókamester Ihos Józsefet.

A fiatalok nagy kedvence, Skrapits Erik egészen új oldaláról mutatkozott be. Az énekes, bár saját bevallása szerint nem először főz, mégis barátnőjével, Kisóval közösen készült az estére. „A menüt anyukámmal közösen állítottuk össze, horvát ételeket készítettem, amit korábban otthon már csináltam, így nem volt új a feladat. Kedvesem segített nekem mindenben. Nagyon igyekeztem, hogy olyan menü álljon össze, ami mindenkinek ízlik. Izgultam, mert nem ismertem a társaságot, de azt hiszem sikerült finomat főznöm.” – mesélte Erik.

A horvát pálinka, a fűszeres csevapcsicsa után palacsinta is kerül az asztalra, bár Lia korábban kicsit megdézsmálja a tölteléknek valót. Az este közös tánccal zárul, természetesen horvát zenére. „Nagyon jó hangulatban telt az este, ezúttal is Ihos József volt a mókamester, mint azt várni lehetett.” – emlékezett vissza az énekes.


Forrás: premierfilm.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO