2009. január 12., hétfő

A megasztáros Krisztián valódi "konyhatündér"

Lakatos Krisztián: Igazából szakács akartam lenni

A Hal a tortán második hetén a Megasztár énekesei bizonyíthatják főzőtudományukat - Első este a swing-imádó Lakatos Krisztián áll a tűzhely mögé. Nem csalódnak benne!

Lakatos Kriszitán a színpad után a konyhában is bizonyított, ami, mint kiderült nem véletlen.

„Én az általános iskola után szakácsnak készültem, de végül a zene miatt lemondtam erről az álmomról. A főzés viszont örök szerelem maradt, rutinosan mozgok a konyhában.” – mondta az énekes, aki tárkonyos ragulevest, kétféleképpen elkészített pulykát és csokis kekszes édességet tett az asztalra.

Ezen a héten minden vendéglátó egy ismert zenekar dalát kell, hogy betanítsa társainak, sőt a Megasztárosok be is öltöznek esténként.

Krisztiánnak a KISS zenekar jutott, így nem maradhattak el a jellegzetes jelmezek sem.

Az énekesnek azonban ez nem volt elég, vendéget is hívott barátainak.

"A családunk nagyon régóta jóban van Zámbó Árpiékkal, így jött az ötlet, hogy elhívom őt. Nagy mókamester és showman, gondoltam, jó bulit csinál majd és így is lett." - mesélte Krisztián.


Forrás: bulvar.ma.hu


Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO