2009. január 20., kedd

Csősz Bogi új ízeket próbál ki a Hal a tortán Afrika hetének második estjén


A modell az új ízekre esküszik!
Hal a tortán: Csősz Boginak a kongói focicsapat segített!

A Hal a tortán Afrika hetének második estéjén Csősz Bogi látta vendégül a csapatot. A modell elhatározta, új ízekkel lepi meg a társaságot, így kongói ételeket készített.

Már az alapanyagok beszerzése sem volt egyszerű, de Bogi megoldotta a feladatot és kellőképpen meglepte vendégeit, pedig az eredetileg betervezett antilop húst nem sikerült megvásárolnia. A Hal a tortán történetének egyik legérdekesebb menüjét hozta össze Csősz Bogi.

A Sztárok a fejükre estek sztárja kongói szakácsoktól tanulta meg a különleges ételek elkészítését, melyek alapanyagait is rengeteg utánajárással tudta csak beszerezni.

- "Gondoltam, hogy ha már Afrikai hetet tartunk, akkor új ízeket próbálok ki, amivel a társaság talán sosem találkozott. Olyan alapanyagokat szereztem be, mint az afrikai bab, főzőbanán, pálmaolaj, földimogyorókrém." - mesélte Bogi, akinek a kongói focicsapat segített a megfelelő hozzávalók kiválasztásában.



- "Hat fogásos vacsorát állítottam össze. A kongóiaknál nincs főétel, előétel, mindent kiraknak az asztalra és abból lehet válogatni. Antilopot is szerettem volna, de nem érkezett meg időben, így maradt az afrikai bab, manióka gyökér, a humbua, a pondu, amelyek különleges zöldségfélék. Ezeket készítettem el többek között mogyorókrémmel, hekkel. Mindenkit megleptem, korábban senki nem is hallott ilyen ételekről." - magyarázta a modell, akinek a Kongói nagykövet is segített a főzésben.

A hamisíthatatlan afrikai hangulatról a különleges ízek mellett egy zenekar is gondoskodott, amely próbálta oldani a kissé döbbent hangulatot.

- "Tudtam, hogy nem fog mindenki jól lakni és ez az este nem a nagy evésről fog szólni, de nekem fontos volt, hogy a többiek megismerjék Kongó ízeit és egy kicsit a történetét." - mesélte Bogi.

A társaság annyira kiborult a különleges menün, amiből szinte alig ettek, hogy saját maguk álltak neki összeütni valami harapnivalót, de a modell ettől függetlenül elégedett volt.

- "Szerintem sikerült finom ételeket készítenem. A zenészek hálálkodtak, hogy ilyen vacsorát készítettem, a maradékot ők ették meg, nagyon ízlett nekik." - vélekedett Bogi, aki egy kongói gyerekeket segítő alapítványt is támogat.


Forrás: bulvar.ma.hu


Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO