2009. január 9., péntek

Lia rutinosan mozog a konyhában



A csinos modell rutinosan mozog a konyhában, ízletes ételeket tesz az asztalra, mégis egy kis vita zavarta meg a sztárok falatozását. Bangó Marikát és Liát végül a fiúk nyugtatták le.

Kustánczi Lia gyakran főz otthon, így boldogan vállalta a sztárszakács szerepet. A modell úgy gondolta, francia ízekkel lepi meg vendégeit. "Rutinosan mozgok a konyhában, nem okozott gondot a bevásárlás és a főzés sem, nagyon örültem annak, hogy ezt az oldalamat is megmutathatom. Lelkesen készültem, az adás előtt lefőztem egyszer a menüt, hogy biztosan ne legyen semmi gond." - mesélte Kustánczi Lia. A konyhában minden zökkenőmentesen megy, a modell nagyon kitett magáért. A házigazda minden igyekezete ellenére, azonban Bangó Marika nem rajong a finom vacsoráért. Nagy gondot a rák nyárs okoz. "Marika kiborult azon, hogy olyan étel került a tányérjába, amit ő nem szeret. Ennek hangot is adott, ami nagyon rosszul esett és megviselt nagyon. Én úgy tanultam, hogy vendégségben nem illik így viselkedni akkor sem, ha épp nem felel meg minden. Nem akartam a műsorban, kamerák előtt vitatkozni. Az biztos, hogy nem leszünk nagy barátnők sosem." - emlékezett vissza a történtekre Lia.



Forrás: holgyforum.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO