2009. január 27., kedd

Gergely Róbert agglegénykori kedvencével várja vendégeit



A Hal a tortán keddi adásában a romantikus dalairól ismert Gergely Robi készített vacsorát a sztárszakácsoknak. Az énekesről hamar kiderült, nem nagy és teljesíthetetlen kihívás számára egy ízletes menü összeállítása. Természetesen szóba kerül Emanuelle és fel is csendül a régi sláger.

Gergely Róbert mindenféle segítség nélkül készült vendégül látni Pirner Almát, Pesuth Ritát, László Boldizsárt és Vujity Tvrtkot.




- Rendszeresen szoktam főzni, még agglegény koromban Pécsett tanultam meg az alapokat. Az egyik akkori nagy kedvencemet, az indonéz csirkét el is készítettem a vendégeknek. - vallotta be Gergely Róbert, aki desszertjét Pirner Almáról nevezte el.

- Ez egy bundázott alma, amit fagyival tálaltam. A hideg-meleg és fantasztikus ízek harmóniája ez a desszert, ami a "Pirner Alma a la Gergely Róbert" nevet kapta." - mesélte az énekes.

A desszert után Gergely Robi mozgalmas estét tervezett a csapatnak, amire mindenki fogékony volt.

- A teremgarázsba egy kis pinceszínházat varázsoltam, kivetítővel, fényekkel. Táncoltunk, énekeltünk és még ping-pongoztunk is egy keveset. - emlékezett vissza Gergely Robi, akinek legendás klipjét is megnézhette a jól lakott társaság.

Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO