2009. január 3., szombat

Összeszólalkozott Dukai Regina és Zalatnay Cini

Összeszólalkozott Dukai Regina és Zalatnay Cini. Történt ez annak kapcsán, hogy a Hal a tortán műsorára indított voksoláson Regina sokkal több szavazatot kapott, mint Sarolta, aki úgy véli: a fiatal énekesnő csakis jómódú barátjának köszönheti azt a palotát, ahol a műsorban fogadta vendégeit.

"Reginával kapcsolatban, már a vele készült adást látva is tátva maradt a szám. Hiszen a nyilván jómódú barátja kacsalábon forgó palotát bérelt neki, hogy fogadhassa vendégeit. Véleményem akkor fordult igazán negatív irányba, amikor rólam és az általam is nagyra tartott pályatársaimról megalázó módon nyilatkozott. Degradálónak érzem, hogy valaki országos kedvencekről nyilvánít véleményt ily módon. Főként azért, mert teszi ezt egy olyan ember, aki egy olyan világban lett ismert, ahol ezért szinte semmit sem kell az asztalra tennie" - mondta az énekesnő.

"Nem igazán értem Cini támadását, hiszen én sosem nyilatkoztam róla semmi félreérthetőt. A Hal a tortán adását teljes egészében a saját házunkban vettük föl, és én pontosan az ilyen rosszindulatú megjegyzések elkerülése érdekében nem akartam engedni. Szerintem ebben a műsorban nem a külsőségeket kellett pontozni, és szerencsére a vendégeim sem ezt tették" - válaszolt a támadásra Dukai Regina.

Forrás: stop.hu


Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO