2009. január 19., hétfő

Kovács Áron fejlődik, már teljesen egyedül is főz!

A Hal a tortán Afrika hetének első estéjén egy már rutinosnak tűnő szakács, Kovács Áron látta vendégül a csapatot. A műsorban harmadszor feltűnő televíziós most először főzött egyedül, mely többek között egy ronda, ám finom vaníliás desszertet eredményezett.

A Hal a tortán adásai afrikai hangulatban készültek. Hétfő este a "Sztárok a fejükre estek" műsorvezetője, Kovács Áron volt a házigazda, nem először. Áron ugyanis már harmadik alkalommal állt a tűzhely mögé a kamerák kereszttüzében.

- Most főztem harmadszorra a Hal a tortán-ban, de ez az első eset, amikor teljesen magamra hagyatkoztam. Ilyen tekintetben egy apró jellegű fejlődés figyelhető meg, de még mindig nem mondanám, hogy bármihez is értek a konyhában. - mesélte Kovács Áron. - Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ezúttal sem voltam egyedül, egy majom volt mellettem, de ő inkább hátráltatott a munkában. - ismerte el a műsorvezető.

A menü nem tükrözte az afrikai ízeket, szendvicsfalatkák, fasírt és krumplipüré várta Liptai Claudiát, Csősz Bogit, Fekete Lacit és Lakatos Márkot.



- Szerintem a főétel nagyon finom lett, büszke voltam magamra. A desszert is ízlett, jól sikerült, csak elég rondán nézett ki a vaníliás, piskótás, banános finomság. Én igyekeztem lekapcsolni a villanyt, hogy mindenki csak az ízekre figyeljen, de nem sikerült. - viccelődött Áron, aki zenekarával afro fizurás parókát öltve szórakoztatta vendégeit a vacsora végén.

Forrás: bulvaros.hu


Kovács Áron, amikor először főzött a Hal a tortán-ban:

videók

menüje


Kovács Áron második főzése a Hal a tortán műsorban:

videók,

menüje

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO