2009. január 17., szombat

Sikerült a fagyos hangulatot oldani

Hal a tortán: Fekete Dávid limuzinnal várta vendégeit!

A Hal a tortán idei második hetének záró estéjén Fekete Dávid látta vendégül az énekes sztárszakácsokat. A Megasztáros fiú kitett magáért: nem csak vacsorával, hanem színes programmal, limuzinnal várta vendégeit.

A lányok nagy kedvencéről, Fekete Dávidról hamar kiderült, nem egy gyakorlott szakács. A bevásárlás lendületét a rajongói szeretet, az aláírás osztogatás kicsit megtörte, de végül Dávidnak sikerül mindent beszerezni az esti menühöz, melynek elkészítésében édesanyja segítette az énekest.

"Nem vagyok egy nagy szakács, csak az alap dolgokat tudom megcsinálni, mint amilyen a rántotta. Éppen ezért anyukám segítségét kértem. Az ő irányításával végül sikerült mindent összehozni." - mondja Dávid.



Az előételt a városi jégpályán szolgálta fel Dávid, ami a lányoknak nem túlzottan tetszett a mínusz fokok miatt. A kissé fagyos kezdést viszont gyorsan elfelejtette a társaság, mert a korcsolyázás helyszínéről limuzin vitte a csapatot Dávidékhoz.

- "Szerettem volna elkényeztetni a vendégeimet, ha már miattam eljöttek Győrbe, így jött a limuzinozás ötlete is, hogy kicsit körbe menjünk a városon." - mesélte Dávid, akik végig izgulta az estét.

- "Mindenben nagyon lelkiismeretes vagyok, így ez a nap is izgalomban telt. Mindent arra tettem fel, hogy a többiek jól érezzék magukat." - emlékezett vissza az énekes.

A desszert elfogyasztása előtt még lufi hajtogatás is szerepelt a programban a szokásosnak mondható dalolás mellett, de ez már csak hal a tortán.


Forrás: bulvar.ma.hu


Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO