2009. március 4., szerda

Balogh Gágor estje izgalmasan kezdődik


A világbajnok az egészséges életmód híve!
Hal a tortán: Joshi Bharat fegyverrel lőtt, eltalálta a sportolót!

Szerda este kétszeres világbajnok és olimpiai ezüstérmes öttusázónk, Balogh Gábor állt a tűzhely mellé. A sportoló - bármennyire is meglepő - rutinosan mozog a konyhában és főzés közben is az egészséget tartja szem előtt.

Gábor még egy kis izgalmat is csempészett az estébe, hiszen a vacsora előtt lőni vitte a társaságot. Balogh Gábor öttusázó rutinos a konyhaművészetben. A sportoló egy nem épp kellemes eseménynek köszönheti főző-tudományát.

- "Akkor kezdtem el gyakran főzni, amikor 4-5 évvel ezelőtt szingli lettem. Unatkoztam egyedül és ezzel töltöttem az időmet. Persze anyukámtól is ellestem pár dolgot, így most már elég rutinos vagyok." - vallotta be Balogh Gábor.

- "Nagyon fontosak az alapanyagok, általában nem készítek olyan ételt, ami leterheli a gyomrot. Enni is csak maximum hetente egyszer szoktam igazán magyaros, nehéz ételeket." - tette hozzá a sportoló, aki Joshinak nem készült külön fogással.

Gábor csupán kiszedte a hús darabokat, amin a TV2 műsorvezetője felháborodott és egy falatot sem evett. Balogh Gábor mielőtt felszolgálta volna a vacsorát, lőni vitte a csapatot.

- "Egy kicsit tartottam tőle, de végül jól sült el a dolog. Nagyon tetszett mindenkinek a lövés." - mondta Gábor, aki egy kis sérülést is szerzett.

- "Joshi kétszer is a tábla mellé lőtt, ott pedig egy elég kemény a fal, amiről visszapattant a lövedék, ami engem talált el. Betartottunk minden szabályt, ilyen dolgok jöhetnek, de szerencsére egy kis fájdalommal megúsztam a dolgot." - emlékezett vissza a sportoló, aki szabadidejében DJ-skedik.



Forrás: bulvar.ma.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO