2009. március 9., hétfő

Paudits Béla dallal fogadja vendégeit


A Hal a tortán aktuális hete Paudits Béla vendéglátásával kezdődött. A színész kis vendéglátói múlttal kezdett neki a menünek, amelynek fő fogása egy különleges nyárs volt. Paudits Béla még főzés közben is folyamatosan színészkedett, énekelt, táncolt. A vendégsereg sem maradt le a produkcióról, tucatnyi történet és egy vers is színesíti a programot.

Paudits Béla piacra ment, hogy beszerezze a vacsora alapanyagait, melyeket hosszasan válogat.

- Van vendéglátó múltam, igaz nem nagy éttermekben dolgoztam. Régen sokszor főztem, de mostanában magamnak nem állok neki szakácskodni. Olykor összedobok egy-két egyszerűbb ételt, de az más, mint amikor vendégek érkeznek. - mesélte Paudits Béla.

- Egy különleges, akasztott nyárssal is készültem. Mindig ösztönösen főzök, nem méricskélem a fűszereket és az arányokat. - tette hozzá a színész.



Paudits Béla dallal fogadta Miló Vikit, Tatár Csillát, Kikit és Takáts Tamást. A színész később még szavalt is a bokszolónőnek.

- Nagyon jó volt a társaság, mondhatnám, hogy baráti hangulatban telt az este. Persze eleinte voltak csipkelődős megjegyzések, de én jól éreztem magam és az ételek háttérbe szorultak. - vallotta be Paudits Béla.

- Mindenki nagyon aranyos volt. Én nem nagyon szoktam otthonról kimozdulni, úgyhogy nekem ez a főzés és a többi este is, nagyon jó kaland volt, amire szívesen emlékszem vissza. - mondta a színész.


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO