2009. március 11., szerda

Kiki jégre viszi a társaságot


Szerda este az Első Emelet egykori frontembere látta vendégül Miló Vikit, Tatár Csillát, Paudits Bélát és Takács Tamást a Hal a tortánban.

Kiki egyáltalán nem szokott főzni, így kissé nehezen állt össze a menü. Az énekes a vacsora előtt jégre vitte a társaságot, hogy egy rövidke jégkorong meccsel hangolódjon a csapat a finomságokra.

Kiki lányával, Csengével indul vásárolni. Az énekes azonban nem csak az alapanyagok beszerzésében szorul segítségre. „Utálok vásárolni és főzni sem tudok.” – vallotta be Kiki. – „Éppen ezért a lányom segített nekem mindenben. Máshogy nem boldogultam volna a vacsorával. A legkomolyabb feladat, amit magamra mertem vállalni, az a krumpli pucolás volt és a tartár mártás bekeverése.” – tette hozzá az énekes.

Kiki a csapatot már a vacsora előtt meglepte. „Egy korcsolya pályára hívtam a társaságot. Én 18-20 éve megszállottan jégkorongozom, így gondoltam, őket is megtanítom picit.” – mesélte Kiki. – „Mindenki meglepődött, de végül tetszett nekik a dolog.” – mondta a vendéglátó, akinek otthonában több kis kedvenc is helyet kapott. „A kutyák és a Szilárd nevű hörcsögünk annyira nem érdekes, mint az őzikénk. Három naposan találtuk és mostanra nagyon a szívünkhöz nőtt. Olyan, mint egy kutya, üdvözöl, ha hazaérek és oda jön, ha hívom. Ha nagyobb lesz, valószínűleg elkerül egy vadasparkba.” – mesélte az Első Emelet egykori frontembere.

Forrás: pophalo.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO