2009. március 11., szerda

Tatár Csilla vendégeit egy igazi tűzoltó zenekar szórakoztatta


A sztár egy tűzoltó zenekart hívott!
Hal a tortán: Tatár Csilla Kárász Robival keverte-kavarta!

A Hal a tortán keddi napján a TV2 riportere, Tatár Csilla látta vendégül a csapatot. A fiatal televíziós édesanyja segítségével készítette el vacsoráját, amely osztatlan sikert aratott.

A hangulatról egy igazi tűzoltó zenekar gondoskodott, hiszen mint kiderült, Csilla tűzoltó családból származik. A hét második vendéglátója a TV2, Tatár Csilla volt.

A Mokka műsorvezetőjeként is bemutatkozó lány egy bevásárlóközpontban szerezte be a vacsora alapanyagait, pedig saját bevallása szerint mániákus vásároló, mindig vesz valami teljesen haszontalan dolgot. Ez most sem volt másként, de szerencsére nem maradt ki semmi, így a menü is elkészült.

- "Édesanyám és Kárász Robi is segített a főzésben, nekem nincs nagy gyakorlatom, de nagyon lelkes vagyok. Este későn szoktunk hazaérni, így olyankor már nem állok neki főzni. A műsorban azonban akkora sikere volt a menünek, hogy azt azóta már kétszer is lefőztem." - mesélte Csilla, aki azt is bevallotta, nagyon szeret enni.

Miló Viki, Kiki, Paudits Béla és Takáts Tamás nem mindennapi meglepetésben részesült a finom ételek mellett.

- "Nem kellett sokat gondolkoznom, hogy mivel is készüljek a vacsora mellé. Igaz, hogy régen balettoztam, de ettől meg akartam kímélni a társaságot, így egy tűzoltó zenekart hívtam." - emlékezett vissza Tatár Csilla.

- "Édesapám tűzoltó altábornagy, így természetes volt, hogy a Tűzoltó Quintett zenéljen. Úgy vettem észre, a csapatnak is nagyon tetszett, Takáts Tamás még énekelni is beállt." - tette hozzá Csilla.

Az este tökéletességét csak Paudits Béla és Takáts Tamás szócsatája zavarta meg, de ez már tényleg csak Hal a tortán!



Forrás: bulvar.ma.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO