2009. március 13., péntek

Miló Viki kiteregette pengés múltját


A Hal a tortán aktuális hetét egy keleties hangulatú este zárta, melyről Miló Viki gondoskodott. A bokszolónő szerette volna, ha a társaság ízelítőt kap a múltjából, hiszen Viki nem csak az ökölvívásnak, hanem a keleti harcművészeteknek is nagy tudója. Volt rizspálinka, tai chi ízelítő, pálcikával evés, szamuráj kard bemutató és természetesen boksz.

Miló Viki már gyerekkorában közel került a keleti életfilozófiához, harcművészethez és a jellegzetes keleti ízekhez is.

- Édesapám keleti harcművész, imádja ezt a kultúrát, így én már kisgyerekként ismertem a keleti ételeket. Szinte egyértelmű volt, hogy ez visszaköszön majd a menüben. - mesélte Viki, aki egyik barátjával közösen főzött.

- Mindig azt mondogattam, hogy akkor főzök, ha lesz kinek. Igaz, nincs párom, de az volt az újévi fogadalmam, hogy egyre több ételt megtanulok. Éppen ezért hétvégenként szoktam főzni a barátaimnak vagy a családnak. - tette hozzá a sportolónő.



Viki estéjén az ételek mellett a fő hangsúly a harcművészeteken volt.

- Úgy terveztem meg az estét, hogy amíg én a konyhába rohangálok és ételt melegítek, addig a többiek ne unatkozzanak. Így volt tai chi, szamuráj kard bemutató. - mondta Miló Viki.

- Természetese a társaság maga is ki akarta próbálni, hogy milyen a boksz. Nem kellett őket győzködni, az volt az első, hogy felhúzták a bokszkesztyűt. - mesélte a házigazda, aki azt is bevallotta, annyira koncentrált az este sikeressége miatt, hogy kicsit kívülállónak érezte magát, nem tudta elengedni magát.


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO