2009. március 26., csütörtök

Kállai Ildikó kibújt a bőréből


Kállai Ildikónál készül a sokácbab
Fotó: redlemon


Csütörtök este Kállai Ildikó látta vendégül az előző este lovas színházban edzett csapatot. A fitnesz világbajnok sokácbabbal, párolt zöldségekkel, sajttal, mágneses vízzel és túrógombóccal várta Tornóczky Anitát, Beleznay Endrét, Nádas Györgyöt és Pintér Tibort. Forralt bor, néptánc, zene és egy alkalmi hegedűművész jellemezte a Hal a tortán mai estéjét.

Kállai Ildikó bio boltban körültekintően vásárol. A világbajnok még külön borszaküzletbe is megy, hogy a társaság az italokból is a legjobbat kapja. Az este különlegességét a főétel adja. "Én nagyon szeretek enni, nem vagyok kényes, válogatós. A kedvenceim a rizses ételek" - mesélte Kállai Ildikó.

"Egy vendégségben láttam először, hogy hogyan készítik a sokácbabot. A szabadon égő tűz, az agyagedény különlegessége olyan, amilyen ideálisnak tűnt erre az alkalomra, ezért készítettem ezt." - tette hozzá a fitnesz világbajnok.

Az esti program forralt borral és egy kis néptánccal kezdődik. Természetesen Kállai Ildikó az egészséges életmódról sem feledkezett meg. "Mágneses vízzel is készültem, ami sikert aratott" - emlékezett vissza a fitnesz világbajnok. - "Mindenképpen nyertes vagyok a héten, hiszen az én életritmuson teljesen más. Este 9 körül szoktam lefeküdni, egyáltalán nem szoktam inni. Most azért leterheltem a szervezetemet a kevés alvással. Endre és Gyuri is nagy kihívás volt, mert nem vagyok edzett a poénokra ilyen nagy mennyiségben" - tette hozzá Ildikó.



Forrás: stop.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO