2009. március 23., hétfő

Beleznay Endre táncba vitte vendégeit


A Hal a tortán heti első vendéglátója Beleznay Endre volt. A humorista sajtos-tejfölös csirkével, tortával és hallal készült Tornóczky Anitának, Kállai Ildikónak, Nádas Györgynek és Pintér Tibornak. A sztárszakács lánya és húga segítségével birkózott meg a menüvel. A vacsora után electric boogie leckéket vesz a társaság a vendéglátó barátjától, Kollár Stevetől.

Beleznay Endre lányával, Bodzával indult vásárolni, aki a főzésnél is segített apukájának.

"Régen tudtam főzni, de mikor megszületett a lányom, a feleségem mindent megcsinált, így elfelejtettem mindent." - viccelődött Beleznay Endre.

"Először arra gondoltam, hogy magam csinálok mindent, de aztán megkegyelmeztem a vendégeknek. Nem akartam, hogy teljesen ehetetlen legyen a vacsora, így a húgomat hívtam segítségül, hogy koordinálja az eseményeket." - tette hozzá a humorista, aki halat is vásárolt az estére, amelyen egy giliszta mászott. Szerencsére a nem kívánt állatkát sikerült eltávolítani a főzés előtt.

A vendégek pálinkával kezdték a Hal a tortán hetét. Az ismerkedős első este közös táncolásba torkollott.

"Egyik barátomnál, Kollár Steve-nél láttam vendégül a csapatot. Ő többszörös electric boogie világbajnok, így gondoltam, jó ötlet, hogy a többiekkel közösen megtanulunk egy-két trükköt." - emlékezett vissza a humorista, aki iskolás korában break tánc bajnokságot is nyert. - "Szerintem mindenkinek tetszett a közös tánc, bár a lányok inkább hastáncoltak. Pintér Tibi majdnem egy teljes mozdulatsort megtanult." - tette hozzá Beleznay Endre.



Forrás: holgyforum.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO