2009. március 2., hétfő

Joshi Bharat Indiából adott ízelítőt vendégeinek


A házigazda kitett magáért!
Hal a tortán: Joshi Bharat indiai menüt készített!

A Hal a tortán ezen a héten is egy jellegzetes, távoli nemzetet bemutató vacsorával indult. Joshi Bharat igazi indiai vacsorát készített vendégeinek. Ráadásul a házigazda egy henna festőt is hívott Gaál Noéminek, Kis Hegedűs Rékának, Balogh Gábornak és Laci betyárnak.

Hétfő este az emberi lelket jól ismerő Joshi Bharat látta vendégül a Hal a tortán csapatát. A TV2 műsorvezetője úgy gondolta, jellegzetes indiai ételeket készít.

- "A feleségem nem enged a konyhába. Igaz, én ezt nem nagyon bánom, éppen ezért nem vagyok egy gyakorlott szakács." - vallotta be Joshi.

- "Egy-két indiai ételt el tudok készíteni, az alapokkal tisztában vagyok, de egy szakácsot hívtam segítségül, hogy ízletes vacsora készüljön. Én nem eszek húst, de úgy éreztem, a vendégeimet meg kell tisztelnem azzal, hogy olyan ételt készítek, ami nekik is biztosan ízlik, így csirke és marha is került az asztalra." - tette hozzá a TV2 műsorvezetője.

Joshi Bharat fontosnak tartotta, hogy a vendégség alatt Indiából egy kis ízelítőt kapjanak a többiek.

- "Egy henna festőt hívtam vendégségbe. Ez az egyik legősibb díszítési mód Indiában, több ezer éves feljegyzésekben is szerepel már. Úgy vettem észre, hogy a többieknek tetszett ez a kis indiai hangulat, szerintem jó este volt." - mondta Joshi.



Forrás: bulvar.ma.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO