2009. március 12., csütörtök

Takáts Tamás elnöki desszerttel készült


A Hal a tortán ezen estéjén a Karthago frontembere, Takáts Tamás látta vendégül a társaságot. Az énekes a főzéshez felesége segítségét kérte, de a desszertet maga tökéletesítette, amelyet az amerikai elnökről nevezett el. Az estét őszinte beszélgetések és természetesen egy-két legendás dal tette felejthetetlenné.

Takáts Tamás már a vásárlást sem bízta a véletlenre, feleségével együtt indult el a környező kis boltokba beszerezni az alapanyagokat.
"Kellett a segítség, mert én nem nagyon szoktam főzni, leszámítva egy-két dolgot. Például a spagetti felelős én vagyok a családban." - mondta Takáts Tamás. - "A feleségem igazi vidéki lány, aki nagyon jól főz, így egyértelmű volt, hogy együtt készítjük el a vacsorát.

A desszert saját fejlesztés, egy darált kekszes, kakaós, mogyoróvajas finomság, ami az Obama nevet kapta." - árulta el az énekes.

Természetesen az este nem múlhatott el dalok nélkül. Takáts Tamás már főzés közben is harmonikázott a munka helyett, de igazán akkor tombolta ki magát, amikor a vendégek megérkeztek.
"A Karthagóból ismert Szigethy Feri és a blues bandes Gál Gabi jött el és így együtt énekeltünk, amire korábban nem volt példa, így én is nagyon élveztem." - vallotta be Takáts Tamás. - "Nagyon jó kis társaság jött össze a héten, csak pozitív emlékeim vannak. A vacsora készítésekor nagyon izgultam, de az este végére felszabadultam. Ráadásul nagyon meghatott, hogy a többiek kérték, hogy ezúttal együtt adjunk hálát, pedig én sosem erőltettem senkire a hitemet." - tette hozzá az énekes, aki a Karthagoval épp új lemezén dolgozik.


Forrás: holgyforum.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO