2009. március 30., hétfő

Janicsák István lakodalmas bulival kezdi a hetet a Hal a tortán-ban


Janicsák István lakodalma Csisztu Zsuzsával

A Hal a tortán filmes hete egy igazi Kusturicza féle lakodalommal kezdődött. Janicsák István ugyanis nagy fába vágta a fejszéjét. Veresegyházán násznépet toborzott, hogy megmutassa vendégeinek milyen is egy igazi lakodalom. Hetven liter tyúkhúsleves főtt és a legendás asszonykórus is előkerült a hétfő esti vacsorán.

Janicsák István nem tétovázott, hatalmas bulival indította el a Hal a tortán filmes hetét.

- Mondhatni belecsaptunk a lecsóba. Meg szerettem volna mutatni, milyen is egy igazi vidéki lakodalom. Hetven liter tyúkhúsleves készült az összetoborzott násznépnek és a vendégeknek. Ezt az ízt nem lehet visszaadni, ha valaki csak öt főre főz. - magyarázta a ZiZi Labor egykori énekese. - Én nagyon ritkán főzöm, nem vagyok egy szakács típus, de ha úgy hozza az élet, akkor nem ijedek meg a feladattól. - tette hozzá Janicsák István.

Csisztu Zsuzsa, Pártos Csilla, Kentaur és Kaszás Géza kis vonattal érkezett a vendégségbe egy lakodalmas zenekar kíséretében.

- A hangulat az első perctől fantasztikus volt. Az volt a célom, hogy egy igazán jó bulival indítsam el a hetet, szerintem ez sikerült. Mindenki nyitott volt, beöltözött, segített abban, hogy amit elterveztem, az sikerüljön és jót mulassunk már első este. - emlékezett vissza a házigazda, aki Pártos Csillának külön ételekkel készült.



Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO