2009. március 16., hétfő

Brunner Mártát orron harapta Inti kutyája


BUDAPEST – Egy pillanatra megfagyott a levegő, amikor egy hirtelen mozdulat miatt Brunner Márta (37) orrába harapott az ölében fekvő kutya. A székesfehérvári színház művésznőjét a zenész Inti ebe kapta meg a Hal a tortán forgatásán.

Szamba. Brunner Márta, Koncz Gábor, Mészöly Kálmán, Kőbán Rita és Inti (balról jobbra) még táncra is perdült vacsora után



– Csak kis gondolkodás után vállaltam a felkérést a főzőműsorba – mondta a Blikknek Brunner Márta. – Nem a vacsora elkészítése miatt volt bennem félelem: nem tudtam, milyen társaságba csöppenek. De szerencsére fantasztikus embereket ismertem meg Kőbán Rita, Mészöly Kálmán, Koncz Gábor és Inti személyében.

Az incidens Inti vacsoráján történt, aki egyik ismerőse házában fogadott bennünket, Muki kutya is oda tartozott. Nagyon jó hangulat volt a vacsorán, táncoltunk, az ölemben volt az eb, aki a hangos zenétől kicsit megilletődött, aztán Koncz Gabi véletlenül a fejére csapott egy rumbatökkel, erre az orromba harapott. Hirtelen úgy éreztem, három orrom van, de Mukira nem haragudtam, még a végén én nyugtattam.


Forrás: blikk.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO