2009. április 15., szerda

Ágicát megsértette Leó az ajándékával


Ágica kikeszült!

Szerda este Ágica látta vendégül a Hal a tortán e heti csapatát. A híresség vadonatúj konyhájában főzte meg vacsoráját, amelyre hajmosással keresett pénzt. Ágica szeret főzni, de az izgalom és a kapkodás kicsit megnehezítette a dolgát.

Ágica egyik barátjától, Binder Géza mesterfodrásztól kért segítséget. - Én szívesen dolgozom, beálltam volna akár pultosnak vagy benzinkutasnak is. Végül arra gondoltam, hogy Binder Géza szalonjába megyek el dolgozni, mert nagyon jó barátom. Hajat mostam, így gyűlt össze a vacsorához szükséges pénz. - mesélte Ágica, akinek a főztjét ismerősei rendszeresen megdicsérik. - Nagyon szeretek főzni és állítólag jól is tudok. A barátnőim és a családom is szívesen eszi az általam készített finomságokat. - mondta a híresség, aki nagyon izgult a vacsora készítése közben is. Ágica azt is elárulta, igyekezett mindent tökéletesen csinálni és ez sok idejét elvitte.

-A konyha olyannyira friss volt, hogy az édesanyámtól kapott étkészletből a mostani vendégeim voltak az elsők, akik falatoztak, illetve a keresztmamámtól kapott edénykészletem is most lett először igazán használva. Ha lehetőségem lenne egy pótforgatásra, Kökény Attila és Nyári Kálmán zenekarával reggelig buliznék a társasággal és nem készíteném ki magam lelkileg ennyire, mint az én vacsorámon látható volt. A családom, de legfőképpen nagymamám és anyukám mindig is a talán túlzott vendégszeretetéről volt híres. Remélhetőleg ezt a családi tulajdonságot azért a vendégek rajtam is észrevették! - magyarázta Ágica.

A társaságot az említett zenekarral várta a házigazda, de a kezdeti jó hangulatot beárnyékolta Leó ajándéka. - Egy zsák földet kaptam Leótól, mondván, hogy tanuljak meg a földön járni. Mondanom sem kell, hogy ezzel mennyire megbántott. Ezután nehéz volt elengedni magam, amit nagyon sajnálok. - vallotta be a Hal a tortán szakácsa. - Próbáltam kirekeszteni a mi macska-egér kapcsolatunkat ebből az egészből, de nehezen ment. - tette hozzá a híresség.


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO