2009. április 2., csütörtök

Kaszás Géza fülbevalót kapott a Hal a tortánban


Kaszás Géza fülbevalót kapott

Csütörtökön igazi házibuli kerekedett a Hal a tortán soron következő házigazdájánál, Kaszás Gézánál.

A színész ráadásul egy hajóra varázsolta oda a rock and roll korszak fiataljainak buliját, zsíros kenyérrel és a legnagyobb Hungária slágerekkel. A házigazda különleges ajándékot kapott: kiszúrták a fülét.

Kaszás Géza az idővel harcolva, nagy rohanásban szerzi be a vacsora alapanyagait. „Nagyon ritkán főzök, a feleségem az, aki inkább otthon van a konyhában. Egyetlen olyan esemény van, amikor én főzök: a nyári grill partyk a barátainkkal.” – mesélte a színész. – „Greg, egy michelin csillagos szakács volt a segítségemre, mert teljesen idegen helyen, egy hajón főztem.” – tette hozzá Kaszás Géza.

A Hal a tortán talán legkülönlegesebb ajándékát kapta Kaszás Géza vendégeitől. „A csapat közölte, hogy fülbevalóm lesz. Meglepődtem, nem igazán tudtam mire vélni a dolgot. Nem volt nagyon vészes a szúrás.” – emlékezett vissza a színész. – „Megbarátkoztam a fülbevalóval, biztosan meg is tartom.” – tette hozzá Kaszás Géza, akinek estéjén mindenki táncra perdült.



Forrás. premierfilm.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO