2009. április 9., csütörtök

Korda Györgyöt megfenyegette a felesége a konyhában: ezentúl több feladatot kap


Korda György kést rántott

A Hal a tortán húsvéti hetén csütörtökön Korda György látta vendégül a sztárszakácsokat. Az énekes a vásárlást egyedül intézte, de a főzésnél már egy séf segítségét kérte. Korda György libamájjal, szarvas pörkölttel, máglyarakással és koktéllal várta a társaságot.



Korda György ezúttal felesége nélkül, egyedül indult vásárolni. Az énekes korai bizonytalansága után egész magabiztosan mozgott a piacon, a főzést azonban nem bízta a véletlenre. "Életemben először főztem, így elkélt a segítség. Libamájat és szarvas pörköltet készítettem, Edinának pedig külön egy joghurtos pácban érlelt sertésszeletet sütöttem ki, mert előző nap megjegyezte, nem szereti a vadat."- mesélte Korda György. - "Desszertnek a máglyarakást választottam, mert ez Klárika kedvence." - tette hozzá az énekes, akit felesége megdicsért a konyhában és megfenyegette, ezentúl több feladatot kap majd.



A vendégsereg koktélozással kezdte az estét, aminek hatalmas sikere volt, több kör is fogyott a B52-ből. - Nagyon körültekintően készültem az estére, igyekeztem mindenkinek a kedvében járni. - vallotta be az énekes. - Saját produkcióval készültem. Bódi Gusztiékat hívtam el, hogy közösen adjuk elő a My way egyik feldolgozását. Szerintem tetszett a vendégeknek a dal.- tette
hozzá Korda György.


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO