2009. április 6., hétfő

Puskás Peti locsolóversekkel is készült


Puskás Peti gusztustalannak nevezte, amit csinált!

A Hal a tortán húsvéti hetének első vendéglátója Puskás Peti volt. A fiatal színész-énekes locsolóversekkel készült a hölgyek számára és tojáskrémmel, tortával várta vendégeit. Gombos Edina, Balázs Klári, Korda György és Batiz András nem tudta, mire vállalkozott. Puskás Peti ugyanis egyedül küzdött meg a menü elkészítésével, ami nem ment zökkenőmentesen.

Puskás Peti a vásárlást nem bízta a véletlenre és a húsvét jegyében szerezte be a hozzávalókat a vacsorához. - Piacra mentem vásárolni az egyik legjobb barátommal. A húsvétra való tekintettel gondoltam, hogy majd locsolásért és éneklésért cserébe mindent megkapok a piacon a néniktől, és be is jött. Majdnem mindent sikerült így beszereznem. - mesélte Puskás Peti.



A fiatal szakácsnak azért nem ment minden zökkenőmentesen. - Sikerült leejtenem egy tálca tojást és így egy darabbal indultam haza, de szerencsére Szilárd eldugott párat a lakásban, így nem szenvedtem hiányt. - emlékezet vissza Peti. - A kajákról nem is tudtam, hogy néznek ki, nem szoktam sűrűn főzni. Eléggé gusztustalanok voltak, de ennek ellenére minden finom lett.- tette hozzá a színész-énekes. Peti elmondása szerint nem tudott a vendégeivel elég időt tölteni, mert sokat kellett a konyhában sündörögnie. Puskás Peti egy különleges énekes produkcióval is készült, de ez már tényleg csak Hal a tortán!


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO