2009. április 20., hétfő

Komár Laci nem ijedt meg a kihívástól

Komár Laci nem tudta, hogyan álljon neki!

A Hal a tortán speciális hetének első estéjén Komár Laci küzdött meg a szabályok közé szorított vacsorakészítéssel. A kihúzott menü alapanyagait húsz perc alatt kellett beszereznie a sztárszakácsnak, aki aztán egymaga birkózott meg a mézes-mustáros csirkével. A vendégeket azonban már egy Elvis imitátorral közösen fogadta, aki később dalra is fakadt.



Komár Laci a konyhában sem elveszett, szokott főzni, így nem ijedt meg a kihívásoktól.

- Időre kellett vásárolni a piacon, ami nehezítés volt. Illetve fogalmam sem volt arról, hogy mi az a mézes-mustáros csirke. Elég sokat főztem már és enni is szeretek, de valahogy ezzel az étellel sosem találkoztam. Végül egy szakács barátomat hívtam fel, hogy segítsen, hogyan álljak neki. - mesélte a népszerű énekes, aki egy Elvis imitátort kért fel, fogadja a vendégeket.

Komár Laci eleinte tartott a hétfői főzéstől, de úgy gondolja, direkt jó, hogy elsőként volt házigazda.

- Gyorsan túl vagyok az elején a dolgon és utána karosszékből figyelhettem, ugrathattam a többieket. - vallotta be a magyar Elvisnek is hívott énekes. - Ez egy elég speciális társaság volt. Megmondom őszintén, szinte senkit nem ismertem az elején, de ezt az egészet egy játéknak fogtam fel, egy helyzetgyakorlatnak, feladatnak, amibe gegeket kell bevinni. - tette hozzá Komár Laci, aki azt is elárulta, egyedül a szintén zenész Tóth Szabi volt neki szimpatikus. Az énekes estéjén a vendégváró Elvis imitátor és Torres Dani is dalra fakadt a házigazda mellett, de ez már tényleg csak Hal a tortán!



Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO