2009. április 8., szerda

Balázs Klári főz ma este a Hal a tortánban



Balázs Klári első húsvéti sonkája


Szerdán az énekes házaspár hölgy tagja, Balázs Klári látta vendégül a sztárszakácsokat a Hal a tortán c. műsorban. Klári nem ijedt meg a főzéstől, bár a főtt sonkával eddig még nem volt dolga. Korda Gyuri a vendégek előtt, a főzés közben érkezett és egy-két jó tanáccsal is ellátta feleségét.

Balázs Klári rutinos háziasszonyként piacon szerezte be húsvéti menüjének hozzávalóit. „Gyakran főzök, de így is nagy kihívás volt ez az este.” – vallotta be az énekesnő. – „Soha nem készítettem eddig húsvéti sonkát. Az egyik barátomtól kértem tanácsot, mindent az elmondása alapján csináltam és nagyon finom lett a főtt sonka, puha, omlós. Idén magunknak is készítek, az biztos.” – tette hozzá nevetve Balázs Klári, akit főzés közben férje pár jó tanáccsal is ellátta.

A vacsoravendégeket pálinka várja, de hamarosan asztalra kerül a sonka és a csirkepörkölt is. „Nagyon fárasztó nap volt, de végig arra koncentráltam, hogy az ételek jól sikerüljenek és este ne hagyjam magukra a vendégeket, hanem jusson rájuk elég időm.” – emlékezett vissza Balázs Klári. – „Szívem-lelkem kitettem és úgy érzem, jól sikerült minden, a csapat jól érezte magát.” – tette hozzá a művésznő, aki a Carmenből énekelt vendégeinek. Ráadásul a fiúkat meg is táncoltatta a házigazda, de ez már csak Hal a tortán!


Forrás: pophalo.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO