2009. április 21., kedd

Keleti Györgyi táncos produkcióval is készül a ma estére


Ismét egy Hal a tortán balhé? Tapintatlanul és modortalanul szólt be a ma esti vendéglátónak a sztár!

Kedd este az ismert modell, Keleti Györgyi látta vendégül a csapatot. A sztárszakácsnak fogalma sem volt, mi az a bélszín stroganoff módra, de készült az ilyen kihívásokra: Édesanyja rakott krumpliját tartalékolta, ha valami nem sikerülne. Györgyi barátnőjével, Samantha Fox egyik dalát is előadta, de nem ez maradt az este legemlékezetesebb pillanata.


Keleti Györgyi visszatérő szakács a Hal a tortán történetében. A híresség így kellő tapasztalattal fogott neki a vacsorakészítésnek.
- Nehezítés volt az időkorlát és a kisorsolt menü ami már nem jelentett kihívást. Úgy gondoltam, nem veszem véresen komolyan a főzést, a hangsúly úgysem az ételeken van - vallotta be Keleti Györgyi.
- Például fogalmam nem volt, hogy mi az a bélszín stroganoff módra. Nem szeretem a bélszínt, sosem ettem hisz pár év kihagyás után újra vegetáriánus vagyok. Az ilyen helyzetre is felkészültem, mert azt szerettem volna, hogy a vendégeim jót egyenek. Persze tudtam, hogy Komár Laci igényeinek szinte lehetetlen megfelelni, amibe csak lehet, beleköt. Anyu rakott krumplija a többieknél például nagyon jól bevált az én kis "kotyvasztásom" mellett - mondta a házigazda, akinek barátnője Molnár Alexandra segített a főzésben.

Keleti Györgyi egy kis táncos produkcióval is készült.
- A tánc természetesen bolondozás volt a részemről, hisz ez nem az erősségem, a nővérem, Andrea az igazi profi - mesélte az ismert modell. Nem is a tánc lett a kedd este legemlékezetesebb momentuma annak ellenére, hogy Máriát sikerült lázba hozni a zenével.
- Köztudottan tisztaságmániás vagyok, a barátom ökomukinak is szólít. Komár Laci próbált megviccelni azzal, hogy a pohara koszos volt. Bekente Mária szájfényével, de nem dőltem be - emlékezett vissza Györgyi.
- Az egész este alatt próbáltam kimaradni a heccelésből, hogy ne vegyem a lapot, hogy ne reagáljak Komár Laci olykor tapintatlan és modortalan megnyilvánulásaira. Nem akartam elrontani a hangulatot, megtette azt helyettem más - tette hozzá a modell, akinek estéjén egy kis nőies teszt is színesítette a programot. Komár Laci kezét szőrtelenítették, míg Tóth Szabi műszempillát kapott, de ez már tényleg csak Hal a tortán.


Forrás. sztarbutik.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO