2009. április 28., kedd

Varga Győző meredek produkcióval készült


A Hal a tortán rövid hetének első estéjén az Irigy Hónaljmirigy Varga Győzője látta vendégül Kelemen Annát, Damu Rolandot és Szentgyörgyi Rómeót. A hírességnek nem okozott gondot a főzés, hiszen vendéglátó iskolában végzett.

Varga Győzőről talán kevesen tudják, hogy papírja is van arról, hogy tud főzni. Éppen ezért nem okozott gondot az Irigy Hónaljmirigy tagjának a háromfogásos menü. - Gyakorlott szakács vagyok, a feleségem segítségét csak azért kértem, hogy mindennel időben végezzünk. Ő a háttérfeladatokat csinálta meg, például hagymát pucolt és aprított. - mesélte a házigazda, aki földesúrnak öltözve egy kastélyban látta vendégül a csapatot. - -Az interneten talált recepteket át szoktam dolgozni, bár otthon inkább Böbe szokott főzni. Én a kerti grillezésért vagyok felelős, illetve ha valami különlegesebb ételt kell készíteni. A vendégeknek például saját magam készítettem libamáj pástétomot. - tette hozzá Győző.



A vendégsereg kicsit feszélyezve érzi magát a kastélyban, ám Győző jelmeze sikert arat. - Mindenre számítottam, csak arra nem, hogy az elkészített ételek nem fognak ízleni a vendégeimnek. Nagyon meglepődtem, mert bárki, aki megkóstolta, jót mondott róla és nem is vagyok kezdő. - vallotta be Győző. - A meglepetésem Edit és Gyula fellépése volt, akiket régóta ismerek, de a jelenlegi produkciójuk nekem is meredek volt, kicsit megöregedtek.- mesélte a házigazda, aki ennél többet nem árult el a nem mindennapi előadókról.


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO