2009. április 30., csütörtök

Szentgyörgyi Rómeó a kezdők nyugalmával vágott bele...


Szentgyörgyi Rómeó kezdő szakácsként bizonyított

A sportoló-fittneszedző az esélytelenek nyugalmával kezdett neki háromfogásos menüjének, hiszen sem az ételek elkészítésében, sem a konyhai gépek kezelésében nem jártas.

Szentgyörgyi Rómeó minden idejét az edzőteremben tölti, éppen ezért egy kicsit sem konyít a főzéshez. „Nem szoktam főzni, még a konyhai gépekhez sem értek, így nagy kihívás volt ez a vacsora. Egy szakács barátomhoz mentem el a műsor előtt, hogy adjon tanácsot, mit-hogyan csináljak.” – vallotta be a híresség. – „Sportolóként fontos nekem a fair versenyzés, így eszembe sem jutott, hogy a konyhában segítsen nekem valaki.” – tette hozzá Rómeó.

A házigazda lelkesen készült az estére. „Anna szóvá tette, hogy miért vagyok annyira precíz, de szerintem ez a minimum. Azt szerettem volna, ha a vendégek jól érzik magukat és nem egy sima hétköznapi vacsorára jönnének. Gondoltam, megtisztelek mindenkit azzal, hogy odafigyelek a részletekre.” – mesélte Szentgyörgyi Rómeó, akinek még egy kis tornázásra is sikerült rávennie vendégeit, de ez már csak Hal a tortán!



Forrás. tv2.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO