2009. április 14., kedd

Leó kincskereséssel szerzett pénzt a ma esti vacsorához valókra

Dér Heni sírva fakadt Leónál a verekedés láttán

Kedd este Leó látta vendégül a Hal a tortán e heti sztárszakácsait. A híresség számos fordulattal szolgált a vacsora ideje alatt, kezdve azzal, hogy óriás csótányait díszként a vacsoraasztal közepére helyezte. A gyakorlott szakács menüjét kincskereséséből fedezte, majd az este folyamán verekedésbe is keveredett.

Leó nem mindennapi hobbijával keresett pénzt vacsorájához. - Ha van egy kis időm, kincset szoktam keresni. Nagyon sok jó dolgot lehet találni, egy fémdetektorom is van, hogy hatékonyabb legyek. Egy régiségkereskedő barátomnál adok el rengeteg dolgot, a türelem kifizetődik. - mesélte Leó. - Rendszeresen főzök, így ez nem okozott gondot, igaz, hogy most olyan fogásokat készítettem, amit korábban csak egy-két alkalommal főztem. - tette hozzá a híresség.


A házigazda pénzszerzésén túl más érdekességgel is készült. - Mindenki virágcsokrot rak ki asztaldísznek, gondoltam, én újítok. Így az óriás csótányaimat raktam oda az asztal közepére. Mindenki meglepődött, de a csajok meg is fogdosták őket, úgyhogy nem taszítottak nagyon senkit sem. - emlékezett vissza Leó, aki az este folyamán verekedésbe keveredett. A híresség lakása előtt elcsattant egy pofon, amitől befagyott a hangulat, Dér Heni még sírdogált is ijedtében.


Forrás: bulvaros.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO