2009. április 10., péntek

Gombos Edina brazil táncosokkal lepi meg vendégeit a Hal a tortán mai estjén


A húsvéti hét utolsó vendéglátója Gombos Edina volt a Hal a tortánban, akihez Korda György előző ígéretéhez híven olyan ruhában érkezett, amilyenben még sosem láttuk.


Gombos Edina nem szereti az ünnepeket, így a Húsvétot sem. A rádiós nem is hagyományos menüvel, hanem latin ízekkel készült vendégeinek.
- Nem vagyok gyakorlott szakács, de szeretek főzni, igazi kikapcsolódás nekem. Tíz-tizenöt étel van a repertoáromban, amit gond nélkül el tudok készíteni - mesélte Gombos Edina.
- A vendégeket latin ételekkel vártuk. Mexikói leves, kubai főétel és spanyol édesség került az asztalra, ezért volt szükségem a férjem, Alberto segítségére. Vele vásároltam és ő felügyelte az ételek fűszerezését, elkészítését - tette hozzá a hírszerkesztő-műsorvezető.


A vendégek húsvéti ajándékokkal készültek, Edina még egy nyuszit is kapott Korda Györgytől, aki néhány nappal ezelőtti ígéretéhez híven eldobta az öltönyt és végre sportosan, hétköznapi lezser szerelésben érkezett a házigazdához, aki később meglepte a csapatot.
- Mindenki arra számított, hogy kubai salsát fogunk táncolni és ehhez kapcsolódik majd a program. Éppen ezért gondoltam arra, hogy meglepek mindenkit és brazil táncosokat hívok - emlékezett vissza Edina.
- Először kicsit féltem, hogy mennyire lesz vevő rá a társaság, de mindenki bekapcsolódott és táncolt - mesélte a házigazda, aki kubai szivarral is megkínálta vendégeit.


Forrás: sztarbutik.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO