2009. április 23., csütörtök

Geronazzo Mária kikel magából - hatalmas kiabálás várható a ma esti Hal a tortánban


Hatalmas kiabálás a ma esti Hal a tortánban! Teljesen kikelt magából a sztár! Így még sose láthattuk!

Csütörtök este a nagy szájú híresség, Geronazzo Mária látta vendégül a Hal a tortán e heti sztárszakácsait. Villámgyorsaságú bevásárlás, rutinos főzés és hatalmas kiabálás jellemezte a negyedik estét.


Geronazzo Mária két gyermekének és férjeinek köszönhetően gyakorlott szakáccsá vált az elmúlt évek alatt, így sem a főzés, sem az időre történő bevásárlás nem okozott gondot a hírességnek.
- Tizennégy perc alatt sikerült bevásárolnom a vacsorához, nem volt probléma a két nehezítő tényező. Sokat főztem a gyermekeimnek és férjeimnek is, mostanában alakult ez át, amióta egyedül élek. Én inkább könnyebb ételeket eszem és nem is olyan sokat, így ritkábban állok a tűzhely mögé - vallotta be Geronazzo Mária, aki frankfurti levessel, roma pecsenyével és körtés grízpudinggal várta vendégeit.

Az este hangulatát megalapozta az előző napi csetepaté.
- Természetesen már volt egy alapvető feszültség a levegőben, nem lehetett elfelejteni azt, ami Terrynél történt. Ráadásul Szabinak sikerült engem is kiborítania - emlékezett vissza Geronazzo Mária.
- Nem figyelt rám, majd leszólta a desszertet anélkül, hogy megkóstolta volna, pedig rengeteget dolgoztam vele. Addigra a folyamatos piszkálódás miatt annyira felgyülemlett bennem a feszültség, hogy elkezdtem kiabálni, pedig én nem szoktam. Sokat készültem, energiát fektettem abba, hogy a vendégek finomat egyenek és a minimális tiszteletet nem kaptam meg, ez dühített fel - tette hozzá a házigazda, aki azt is elárulta, nehéz őt felbosszantani, ám haragja gyorsan elszáll.


Forrás: sztarbutik.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO