2009. április 7., kedd

Batiz András cigánytáncot ad elő a vendégei szórakoztatására


Hoppá! Csatornát váltott! A Fókusz egykori sztárja főz a ma esti Hal a tortánban!


A Hal a tortán húsvéti hetének keddi napján az egykori kormányszóvivő, Batiz András látta vendégül a csapatot, aki régen az RTL Klub Fókusz című műsorának műsorvezetője volt.



Batiz András lelkesen vetette bele magát a piaci forgatagba, hogy beszerezze a vacsora hozzávalóit.
- Régen, táborozások alkalmával főztem utoljára. Akkoriban a bográcsot elő és mindent bele elv híve voltam - emlékezett vissza Batiz András.
- Mostanában a konyhaművészetből maga az étkezés az, amit hibátlanul csinálok. Éppen ezért volt szükség a feleségem segítségére. Természetesen igyekeztem mindent én csinálni, neki inkább felügyelő szerepe volt, hogy ne rontsak el semmit - tette hozzá a kommunikációs szakember. Batiz András szemöldökcsipesszel szabadította meg a főételnek szánt kacsát minden tollától, a vendégeknek szánt tojásokat pedig egy csapat ovissal festette meg a felesége, Krisztina vezette óvodában.

A vendégek tojáskeresés után fogtak neki a háromfogásos vacsorának, majd autentikus cigányzenét hallgattak.
- A barátaimat hívtam el zenélni, én pedig tánccal készültem - mondta Batiz András.
- Családi szokás, hogy Karácsonykor nem költünk nagy összegeket ajándékra, tavaly például mindenki egy produkcióval készült. Én akkor tanultam meg azt az autentikus cigány táncot, amit most is előadtam. Próbáltunk pár alaplépést megtanítani a többieknek is - mesélte a házigazda.


Forrás: sztárbutik.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO