2009. április 17., péntek

Dér Heni népviseletben fotóztatta magát, hogy pénzt szerezzen a vacsorához


Különleges fotózással gyűjtött össze pénzt a vacsorához a Hal a tortán szexi sztárja!


A Hal a tortán pénteki estéjén a Megasztár felfedezettje, Dér Heni látta vendégül a csapatot. Az énekesnő nem dalokkal, hanem egy különleges fotózással gyűjtött pénzt a három fogásos menüre. A gyümölcsökben bővelkedő vacsora mellett karaoke-val készült a Sugarloaf énekesnője.


Dér Heni a várttal ellentétben nem énekléssel kereste meg a vacsorára való pénzt.
- Gondoltam, mindenki azt várja, hogy énekeljek, ezért mást találtam ki. Népviseletben fotózhattak a Vörösmarty téren. Nagyon vicces volt, a külföldiek özönlöttek oda és gyorsan meglett a pénz - emlékezett vissza Dér Heni.
- Nagyon szeretek főzni, bár ritkán szoktam. Erre az estére már jól bevált receptekkel készültem, a kedvenceimet főztem. Imádom a gyümölcsöket, az előétel rokfortos alma volt, míg főételnek ananászos csirkét készítettem - tette hozzá az énekesnő.

A gyümölcsös menü nem aratott osztatlan sikert, de nem ez okozott zavart a vacsora közben.
- Ágica és Leó ezen az estén is vitatkozott. Eleinte kényelmetlen volt, többször rájuk is szóltunk, de a hét végére már sikerült kirekeszteni ezt a dolgot - mesélte a házigazda.
- Én nem ismertem senkit a hét elején, csak futólag találkoztam korábban Ágicával és Leóval. Csaba az első pillanattól szimpatikus volt és gyorsan össze is haverkodtunk, sokat nevettünk - mondta Dér Heni, aki rögtönzött karaoke partyt tartott vendégeinek a vacsora után.


Forrás: sztarbutik.hu

Seja o primeiro a comentar

Megjegyzés küldése

Hal a tortán - Sztárok a szakácsok ©Template Blogger Green by Dicas Blogger.

TOPO